De curand am vizitat Milano, dar deja stii asta daca ma urmaresti pe Instagram unde am postat o multime de poze.

Ti-am povestit in acest articol cum gasesc bilete de avion ieftine si cum imi programez concediul in asa fel incat sa calatoresc cat mai mult, atat in tara, cat si in afara Romaniei.

Am plecat din Bucuresti miercuri dimineata foarte devreme si am aterizat in Milano la 08:15 ora locala. Pentru ca am observat ca preturile cazarilor erau mai mici decat atunci cand am efectuat prima rezervare, am decis sa ne cazam la un alt hotel, mult mai aproape de Stazione di Milano Centrale (Gara Centrala din Milano), avand chiar si o statie de metrou la 200 m de hotel.

Am mers mult pe jos in cele 4 zile petrecute in Milano, soarele si vremea placuta ne-au facut sa ne simtim foarte bine si, parca, nici nu am simtit oboseala.

Ce poti sa vizitezi in Milano?

In primul rand, prima oprire trebuie sa fie la Duomo di Milano. Vei sta aproximativ jumatate de ora la coada pentru a achizitiona biletul de intrare si inca jumatate de ora pentru a urca cu liftul pe Terazze del Duomo, dar privelistea merita asteptarea, este superba. ♥ ♥ ♥

Dupa ce vizitezi Domul trebuie neaparat sa mergi in Galleria Vittorio Emanuele. Aici gasesti o selectie mare de magazine ale marilor case de moda.

Tot in apropiere, vei gasi multe magazine cu haine, produse cosmetice, dulciuri (OVS, H&M, Mango, Victoria’s Secret, Lush, Bath&Body Works, ODS Store…) si chiar ai de unde sa alegi, vei pierde cateva ore numai intrand in cateva.

Daca ti se face foame, cu siguranta, aici este locul in care vei avea multe optiuni, de la pizza si paste pana la sushi si chiar fast food.

De neratat este si Castello Sforzesco, un castel care a fost folosit ca resedinta Ducilor de Milano. Aici vei gasi mai multe muzee pe care le poti vizita, eu nu sunt un fan al muzeelor si am zis pas acestora.

Din interiorul castelului se face intrarea in Parco Sempione, cel mai populat parc din Milano. Vei gasi aici multe pasari, broscute testoase si vei pleca plin de energie.

Navigli este una dintre zonele cele mai frumoase din Milano, de-a lungul canalului se intind restaurante, puburi, magazine de arta, magazine de haine vintage. Si aici ai o multime de variante pentru a petrece o dupa amiaza sau o seara, te poti plimba sau poti lua cina, dar poti sa mananci si un delicios gelato.

Multe sunt de povestit, Milano este un oras frumos, dar nu m-a impresionat atat de tare cum a facut-o Roma.

Imi place foarte mult Italia, mi-ar placea sa locuiesc aici pentru cativa ani si sper ca in viitorul apropiat sa vizitez regiunea Toscana.

Daca vrei sa vezi cele mai recente postari sau video-uri aparute pe blog/canalul meu, te invit sa ma urmaresti pe Snapchat, unde ma gasesti cu userul stefaniamedelet sau pe  FacebookInstagram si Youtube.

Te pup, S.

28 thoughts on “Ce sa vizitezi in Milano? | Travel diary | In lumea Stefaniei”

1. Milano este impresionant. Un oras foarte frumos dar si foarte poluat In orice caz pentru a vizita e tocmai bine. Din cate am vorbit cu alti italieni, ei detesta Milano fiind foarte monoton. Deci exista o mare reticenta a celor din centrul si sudul italiei pentru tot ce tine de nord precum Milano, Torino.
    Forte frumaose fotografiile surprisne de tine. Duomo di Milano si Stadionul San Siro sunt extrem de tranziatate de turisti dar si Castelul Sforza, Galeria Vittorio Emmanuele etc. Nu trebuie sa uitam nici de Parco Sempione și Porta Ticinese.

2. Multumesc, Cosmin! Am vizitat si Stadionul San Siro, nu mi s-a parut impresionant, ba chiar mai micut decat National Arena. Milano este un oras aglomerat, dar are frumusetea lui.

3. Am fost la Milano prima data acum doi ani. Mi s-a parut coplesitoare vederea catedralei. Pur si simplu am ramas super impresionata de arhitectura si stilul acesteia. Cu siguranta un loc de neratat. Galeriile Vittorio Emanuele sunt iarasi pe check list. Eu am fost in perioada Craciunului si totul era plin de globulete, luminite, piata toata luminata, o splendoare! Mi-a placut mult, din pacate am stat doar o zi si noapte, pentru ca eram in drum spre Torino. Ca si comparatie, mi-a placut mai mult Milano decat Torino!

1. Noi am avut 4 zile la dispozitie sa ne plimbam si am cam luat orasul la pas. Data viitoare vom merge numai pentru shopping. 🙂

4. Nu am vizitat Milano, insa mi-ar placea ca anul viitor poate, sa profit de ofertele astea de genul City Break! Sunt atatea de vazut…iar viata e scurta! 😀

1. Asa este! Viata e prea scurta si parca simt ca nu avem suficient timp sa vizitam toate locurile minunate din jurul nostru.

1. Pentru Roma trebuie sa aloci 3-4 zile, poate chiar mai mult. Noi am vizitat Roma de 4 ori si, de fiecare data, gasim cate ceva nou de vazut.

5. Foarte tare! Informatii de tinut minte. Eu nu cred ca as reusi sa stau atata timo la coad pentru bilete, indiferent de priveliste 😛 Astept cu nerabdare impresii din vizita in Toscana, asa ca da-i bice si cauta oferte bune. La multi ani, btw <3 !!

1. Hey! La multi ani! Toscana e in plan inca de pe vreme cand cautam oferte pentru luna de miere. Ma gandesc serios sa mergem in august in concediu acolo, poate in perioada cu 15 august, sa prindem 2 weekenduri si sa nu ne grabim.

1. Ma bucur ca ti-a fost util articolul. 🙂 Este un oras frumos care merita vizitat si noi am avut noroc de vreme foarte calda pentru februarie.

1. Merita sa poposesti aici cateva zile, data viitoare sper sa avem mai mult timp si sa mergem si in Venetia si la Lacul Como.

6. In Italia am fost si eu tot doar in Roma si mi-a placut. Am vrut sa aleg si Milano doar ca am zis ca nu am mare lucru de vazut. Am citit cu atentie ceea ce ai facut pentru ca eram curioasa sa vad ce este de vizitat. Poate ca o data ar trebui sa o vad prin ochii mei. Ai avut o vacanta foarte frumoasa, dar si cu multa alergatura

1. Multumesc! A fost multa alergatura, dar nu regreat. Atunci cand ajung intr-un loc nou vreau sa vad cam tot ce se poate vedea, daca nu o fac, cu siguranta, regret cand ma intorc acasa.

7. Daca eram acolo, sigur as fi vizitat magazinul Lush, haha :)) Dar pare foarte frumos si e fain ca gasesti bilete de avion nu foarte scumpe catre Milano!

1. Magazinul Lush mi-a incantat toate simturile si oamenii erau foarte, foarte draguti si plini de energie. Pentru asta am regretat ca nu aveam bagaj la cala si nu am putut sa cumpar multe produse.

1. In Roma am fost de mai multe ori, in ianuarie nu am mai mers sa vizitez obiectivele turistice pentru ca deja vazusem cam tot ce se putea vedea. Anul trecut am facut sedinta foto Trash the Dress si Roma si am batut orasul in lung si-n lat. Voi incerca sa scriu un articol, chiar daca pozele pe care le am nu sunt de cea mai buna calitate.

8. Eu in Milano am stat doar o zi, in trecere. Dom-ul este, intr-adevar, impresionant. In rest nu mi s-a parut un oras wow, insa imi pare rau ca n-a ajuns in zona Navigli, e tare draguta.
    Si eu sunt indragostita de Italia si mi-as dori sa o vizitez pe toata!

1. Eu voi face un scop din a-mi planifica o vacanta in Toscana, sa vizitez toate podgoriile si sa ma bucur de frumusetea locurilor. Mi-ar placea sa ajung si in Sicilia si Sardinia.