La inceputul lui 2016 nu mi-am programat concediul pe anul respectiv, iar in luna decembrie am realizat ca am ramas fara zile de concediu de sarbatori.

Pentru 2017, mi-am propus sa-mi organizez concediul in functie de zilele libere legale sau weekend-uri, in asa fel incat sa pot profita la maxim de cat mai multe zile libere.

Inca din perioada octombrie-noiembrie 2016, am cautat bilete de avion cat mai ieftine si mi-am stabilit destinatiile in functie de acestea. Astfel, pe 24 ianuarie este o zi libera legala si am cautat bilet de avion pentru perioada 24-29.01. Nu am gasit la un pret convenabil, asa ca am ales 25-30.01 cu destinatia Roma. Numai bine, pe 24 am timp sa fac cateva cumparaturi si sa pregatesc bagajul inainte de plecare. Am gasit bilete de avion la RYANAIR la pretul de 19.98 Euro dus-intors, la care s-a adaugat suma de 4 Euro pentru locul preferential in avion.

In februarie nu avem parte de zile libere legale, insa am gasit o oferta si mai buna pentru perioada 15-19.02: bilet dus-intors + locul selectat in avion la pretul de 19.98 Euro.

De ce imi place sa zbor cu RYANAIR? Pana anul trecut cand am plecat in Tenerife, nu imi inspira incredere pentru ca nu mai calatorisem cu aceasta companie aeriana si imi era teama ca nu voi avea parte de prea multa siguranta, avand in vedere pretul mic al biletelor. Dupa ce am trecut cu bine prin 4 zboruri si, avand in vedere ca nu au fost probleme la nici unul dintre acestea, mi-am schimbat parerea deoarece am calatorit mai conformabil decat cu Blue Air.

Imi place ca, pe langa bagajul de mana standard (55 cm x 40 cm x 20 cm), poti aduce cu tine inca o geanta/rucsac cu dimensiuni de pana la 35 cm x 20 cm x 20 cm. Daca te organizezi foarte bine, nu ai nevoie de bagaj la cala pentru care sa platesti suplimentar (eu am plecat o saptamana la mare numai cu cele 2 bagaje de mana).

Pentru august, am setat 2 perioade de concediu: 2-7.08 si 12-20.08. Pentru cea de-a doua perioada inca nu am setat destinatia si nu am cautat nici bilete, dar pentru prima stiu ca voi merge din nou in Cluj pentru Untold Festival. Astazi am vazut la Blue Air o promotie: 20% reducere la biletele de avion si am achizitionat bilet pentru zbor dus la pretul de 104 Lei.

Pentru celelalte perioade ale anului nu sunt inca decisa, dar revin cu detalii in momentul in care voi sti sigur care este destinatia ideala.

Pentru a gasi bilete de avion ieftine, nu stabilesc o destinatie, ci iau in calcul mai multe posibilitati si aleg in functie de cea care-mi convine mai mult. De asemenea, incerc sa fiu cat mai flexibila asupra perioadei, astfel ca daca gasesc zboruri la un pret mai bun cu o zi inainte sau dupa ziua stabilita initial, voi cumpara bilete pentru aceasta perioada.

Inca ceva foarte important: ai gasit biletul, iti convine locatia si perioada, nu mai sta pe ganduri! De multe ori mi s-a intamplat sa nu am bani pe card si sa ma trezesc a doua zi ca bilete erau mai scumpe. In general, incerc sa las pe card o suma de bani pentru astfel de situatii.

Tips & Tricks: pentru a gasi cu usurinta companiile aeriene cu cele mai ieftine zboruri, folosesc aplicatiile Skyscanner si Momondo.

Tu cum iti programezi concediile si unde gasesti bilete de avion ieftine?

Daca vrei sa vezi cele mai recente postari sau video-uri aparute pe blog/canalul meu, te invit sa ma urmaresti pe Snapchat, unde ma gasesti cu userul stefaniamedelet sau pe  FacebookInstagram si Youtube.

Te pup, S.

18 thoughts on “Cum gasesc bilete de avion foarte ieftine?”

1. ce oferte faine! am auzit si eu ca cei de la ryanair au preturi destul de micute pe anumite destinatii si perioade, dar am auzit si pareri mai putin pozitive in ceea ce priveste confortul…

1. Eu sunt mereu in cautare de oferte cat mai bune si nu ratez ocazia sa plec undeva, chiar daca e vorba de un singur weekend.

2. Nu am mai fost cu avionul din 2010 si nici nu stiu daca o sa merg anul asta dar imi place sa aflu de unde pot cumpara bilete ieftine pentru ca am prieteni care calatoresc mult.

3. Si noi am zburat cu 10 euro pe sens cu Ryanair, sunt foarte ok. Am scris un articol intreg despre experienta mea cu ei. Nu imi place faptul ca te duc la ultimele porti ale aeroportului.

4. De obicei plecam in gasca si nu ma ocup eu de programari de genul. Am scris despre Ryanair anul trecut cu ocazia Superblog si asa am aflat ce preturi mici are. Am vrut sa-mi iau un bilet la Berlin, dar sotului meu ii este frica sa mergem cu copilul ca este mic si va face panarama. Nici nu stiu ce sa fac ….